Ledelsessystemer

FLEX-systemer er udviklet til at gøre jeres arbejde med dokumentation og dokumentstyring nemmere, og samtidig give jer et bedre overblik.

Vi har udviklet en elektronisk platform, der samler al dokumentation et sted med tilgang til data via en hovedmenu.

De forskellige typer af dokumenter er organiseret, så der hurtigt er adgang til alle data, mens registreringen sker i en række formularer, som vi har udviklet for jer.

Ønsker I en udskrift af jeres dokumentation, gøres dette i en række rapporter, der også kan sendes med e-mail eller gemmes på jeres computer.

Vi har udviklet en række standardsystemer, der kan bruges som de er, eller de kan tilpasses efter jeres ønske.

Der kan downloades produktblade om de enkelte systemer, og der er flere muligheder for enten at få systemerne demonstreret eller at prøve dem selv.

Læs mere om mulighederne for demonstration her.

Ønsker I at få tilsendt en demoversion send os en e-mail ved at klikke her.

Brugervenlig

Ledelsessystemer er alle udviklet på baggrund af erfaringer, som skal sikre at det er brugervenligt, og giver brugeren et godt overblik.

MAX 3 klik

Det skal være enkelt at bruge vores elektroniske ledelsessystemer, og det er vores mål altid at kunne finde den ønskede post med max. 3 klik.

Fri support

For alle elektroniske systemer er der altid fri support, så I opnår den optimale udnyttelse brug af systemets funktioner.

Fordele!


- Skaber bedre overblik

- Styr på dokumentation

- Brug færre ressourcer

- Fremtidssikret system

- Lavere driftsomkostning

 

Muligheder!


Alle vores elektroniske ledelsessystemer udvikles i MS Access, som giver mulighed for løbende tilpasning eller udvidelse af systemet efterhånden som jeres behov ændrer sig.

Kontakt os for at høre mere om dette.

Telefon 31 51 77 93

cm@flex-advisor.dk